Ganska kasst väder

Ja vädret är väl inte direkt något att hurra för, men efter regn kommer solsken sägs det, jag vet inte om jag ska tro på den klyshan. I vilket fall har dagen spenderats med en del plugg, och soffhäng. Det är inte direkt så att utomhusaktiviteter är speciellt lockande. Ikväll vet jag inte riktigt vad som ska hittas på, tanken var att hänga lite i stan men min kära vän var tvungen att åka hem till Brännö, så det är väl kanske där jag hamnar, you never know!
Blev inget Halmstad för mig idag, mitt månadskort har gått ut, så jag skaffar ett nytt på måndag istället. Halmstad är förövrigt en underbar sommarstad, att ligga på Tylösand hela dagen och sola, bege sig till after beachen, lyssna på live band, hem och göra iordning sig, äta gott, för att sedan gå ut och dricka gott på kvällen. Det är sommar.
Här kommer lite bilder från Halmstad.



Jag och hjärtat



Jag och Frieda



Skobild, Min ena sko syns iaf, och båda Friedas.





Utlandskänsla




Hjärtat jobbar



Härligt

Det får räcka för idag, trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0