Helt okej

Ja vädret utanför är helt okej, varvas med sol och moln. Sitter just nu och funderar på vad jag ska ha på mig till skolan. Dessa bekymmer. Kommer att stå i en halvtimme och rota igenom garderoben, i-lands problem.
Känner även att jag behöver shoppa nya kläder, finns det något bättre än att fylla upp garderoben med nya fina kläder?
Har kommit in på Juristutbildningen också, blev antagen i Örebro, vilket var lite trist, ville hemskt gärna komma in i Göteborg, men förhoppningsvis går det att byta över efter ett år.
Nu får jag sätta fart så att jag hinner fixa mig innan jag ska iväg till skolan. Öresundstågen är jag stammis på numera, hehe.

Trevlig dag!



Gammal bild på mig och min bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0