Tillbaka på jobbet

Ja då var ännu en helg över, tiden går verkligen snabbt nu. Den här veckan som kommer ska jag jobba idag och imorgon, sedan är det oklart om jag ska jobba mer. Ska vara ledig april, maj och juni. Beror lite på om jag får ett sommarjobb eller inte, åh vad jag ser fram emot att vara ledig!
Jag hoppas nästan att jag inte behöver jobba hela mars ut, men vi får väl se hur det blir med det. :)
Mottagningen där jag jobbar ska nämligen stänga, det visste jag när jag tog jobbet i augusti, så allt är enligt planerna för er som undrar.
Till helgen ska jag skriva högskoleprovet, gahh, jag måste plugga nu! Min häst ska även iväg och tävla hoppning, inte med mig utan med en annan ryttare, spännande, jag hoppas att det går bra.
Till helgen ska pojkvännens kompis ha inflyttningsfest också, så det blr väl att vi ska dit en sväng. Känns som att det blir en hektisk helg, men det blir nog roligt.
Veckan därpå är det återigen mycket som händer, jag fyller år på torsdagen, den 2e april alltså, då blir det till att fira lite med familjen, på kvällen ska jag med mamma till valand där en konsultfirma har hyrt hela stället, kul. På fredagen är det kalas för släkt, vänner till familjen och grannarna. På lördagen blir det middag för mina vänner, mycket firande detta året, haha.
Ute är det varmt och soligt, helt underbart, äntligen har våren kommit, jag hoppas innerligt att det håller i sig.

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0