Tisdags kväll

Ska snart hoppa in i duschen för att sedan gå och lägga mig, är så fruktansvärt trött idag, ska bli skönt att lägga sig i tid för en gångs skull.
Kom hem från stallet för en liten stund sedan, min häst skötte sig fint idag, hon har faktiskt blivit lite smalare nu.
Imorgon är det jobbet som gäller hela dagen, blir garanterat mycket att göra, det såg fullbokat ut i listan över patienter. Hoppas att det är fint väder så att jag kan gå en sväng på stan under lunchen, gjorde det idag och det ger mig verkligen nya krafter, kanske inte lika bra för plånboken eftersom jag alltid brukar hitta något fint på stan, men desto bättre för garderoben, eller inte det heller, mina garderober är så fulla av kläder att hyllorna ramlar ner hela tiden, haha.

Trevlig kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0