Nu kör vi igen!

Ja nu kör jag igång med bloggen igen. Har haft ett litet uppehåll, men nu tycker jag att det är dags att börja knappa på tangenterna igen, fullt ös! Ni är väl med mig?

Den senaste tiden har jag suttit med huvudet hängandes över böcker, har pluggat Företagsekonomi, men nu är kursen avklarad och jag kan andas lite, men nu kör jag igång med Information och Layout kursen, plugga är roligt.

Min stackars häst har under min bloggpaus hunnit skada sig och är halt, på tisdag bär det av till Åby hästklinik för tredje gången. Nu hoppas jag på förbättring.

Jag har även hunnit med att vara i Stockholm, trots att jag är en sann Göteborgare kan jag inte säga annat än att jag är helt kär i huvudstaden.
En sak som jag märkte var att allt var dyrare i Stockholm, och faktiskt ganska mycket dyrare. Men i övrigt är det en helt underbar stad.

Jag har även hunnit med att fylla år, blev en lyckad födelsedag.

Tänkte lägga upp lite bilder från senaste månaderna.



Min hund vill ligga mjukt. Två täcken minst.



Födelsedagsfirande



Middag för vännerna





Jag, Frieda och Sussie



Glada





Jag fick en fin ros



Min fina häst, trött efter ett träningspass. Mamma fjäskar med henne och ger morötter.

Nu får det räcka för idag, ska lägga mig och sova så att jag är utvilad imorgon. Nej jag har ju morgonutsläpp i stallet imorgon, ingen sovmorgon där!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0