Sjukstuga

Idag vaknade jag kl 4 morgonen av feberdrömmar, magont och illamående. Hatar att vara sjuk, hela kroppen värker. Nu börjar jag känna mig bättre som tur är. Ipren gör susen när man har feber och ont i hela kroppen.
Så idag har jag inte gjort annat än att ligga nerbäddad i sängen och sova.

Nu i veckan drar alla studenter igång, på onsdag ska vi på studentfirande, nästa vecka är det några stycken också, min bror tar studenten den 4e juni, det ska bli roligt!
Nu på onsdag ska vi även med på studentfesten på kvällen, det blir på Park Lane. Vad ska jag ha på mig? Den eviga frågan, jag kan aldrig bestämma mig, men det blir klänning i varje fall, så långt är jag säker.

Tänkte lägga upp lite fler bilder nu.



Min fina katt



Promenad vid havet



Fina Hilda

Nu får det räcka för tilfället, mitt internet segar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0